- 1. Možnosti plateb
- 2. Způsoby dopravy
- 3. Poštovné a balné
- 4. Odeslání zboží
- 5. Zrušení/úprava objednávky
- 6. Převzetí zásilky
- 7. Odstoupení od smlouvy
- 8. Reklamace
1. Možnosti plateb
I) Dobírkou: Zboží platíte v hotovosti na výdejním místě nebo u přepravce při předání zásilky. Kurýr umožňujě i platbu kartou. Příplatek za dobírku je 30 Kč. Při nákupu za 1000 Kč (vč. DPH) a více je dobírečné ZDARMA.
II) Bankovním převodem: Po provedení objednávky, zašleme na vámi zadaný email informace potřebné k provedení bankovního převodu. Zboží je expedováno v nejbližší pracovní den po obdržení platby na náš účet. O této skutečnosti vás budeme informovat emailem.
Bankovní spojení pro provedení platby v Kč: 7933679002/5500 (Raiffeisen banka)
Variabilní symbol: Uveďte kód objednávky, který obdržíte emailem po jejím dokončení. Kód objednávky je také uveden ve vašem účtu v sekci "Přehled objednávek" (pouze u registrovaných zákazníků).
III) V hotovosti: Při osobním odběru na adrese naší společnosti.
IV) Kartou online (systém GoPay): Platba kartou online pomocí portálu GoPay – 3D Secure. Bezpečné a rychlé platby kteroukoliv z běžných platebních karet. Přijímáme tyto platební karty: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.
V) Bankovním převodem online (systém GoPay): Platba probíhá online převodem z Vašeho bankovnictví. GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti. Systém umožňuje platbu zákazníkům Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta, Raiffeisen a Unicredit.
VI) Elektronické peněženky: Apple Pay, Google Pay a GoPay. Platba probíhá online převodem z Vaší elektronické peněženky.
2. Způsoby dopravy
I) Kurýr - GLS: Zásilky jsou doručovány ve většině případů do 24 hodin od odeslání zásilky. Kurýr zásilkové služby Vás bude kontaktovat SMS zprávou před doručením zásilky. V případě nezastižení by vás měl kurýr kontaktovat na vámi uvedeném telefonním čísle a pokusit se o opětovné doručení ještě v následujících 2 pracovních dnech zdarma.
Doručování zásilek probíhá obvykle v rozmezí od 8:00 do 18:00. Přesnou dobu doručení nejsme schopni ovlivnit. Ta je závislá na jednotlivých úsecích a daných situacích, ale lze ji upřesnit po kontaktu s kurýrem.
II) Osobní odběr: Osobní odběr na provozovně prodejce na adrese U Hřebčince 2536, Písek, vice informací v kontaktu. Zásilka je připravena k vyzvednutí do 24 hodin.
III) Osobní odběr v síti výdejních míst: Osobní odběr v síti výdejních míst Zásilkovna. Zásilka je připravena k vyzvednutí ve většině případů do 24 hodin od odeslání. Po naskladnění na výdejní místo budete informování SMS či emailem.
3. Dopravné a balné
Při nákupu za 1000 Kč (vč. DPH) a více je dopravné a balné ZDARMA.
V případě, že je vaše objednávka za méně než 1000 Kč (vč. DPH), je doprava zpoplatněna v závislosti na způsobu dopravy.
I) Kurýr - GLS: 105 Kč včetně DPH
II) Osobní odběr: ZDARMA
III) Osobním odběr v síti výdejních míst: 79 kč včetně DPH
4. Odeslání zboží
Objednávky přijaté do 12:00 jsou zpravidla odesílány následující pracovní den. Při platbě bankovním převodem jsou zásilky odesílány následující den po obdržení platby. Zásilkovou službou je garantována doba doručení do 24 hodin od odeslání zásilky. Aby mohlo být zboží odesláno, dle výše uvedeného harmonogramu, musí být skladem - viz detailní náhled zboží.
Příklad: způsob dopravy kurýr | ||
I) Platba dobírkou / kartou | ||
Pátek | 11:59 | Objednávka byla přijata. |
Pondělí | Zásilka předána dopravci (doručení do 24 hodin). | |
Úterý | Doručení na adresu dodání. | |
II) Platba převodem na účet | ||
Pátek | 11:59 | Objednávka byla přijata. Automaticky je odesílán email s potřebnými údaji k provedení bankovního převodu. |
Pondělí | 11:59 | Příchozí platba registrována na našem bankovním účtu. |
Úterý | Zásilka předána dopravci (doručení do 24 hodin). | |
Středa | Doručení na adresu dodání |
5. Zrušení/úprava objednávky
Objednávku můžete zrušit/upravit telefonicky či emailem v pracovní době naší společnosti, viz Kontakt. Zrušení/úprava musí být provedena před předáním zásilky dopravci.
6. Převzetí zásilky
Kupující je povinen zkontrolovat obal a stav výrobku při převzetí zásilky od přepravce. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce a informujte nás, viz Kontakt.
7. Odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a to zasláním emailu na adresu prodejce viz Kontakt. Zboží musí být vráceno na adresu prodejce do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
Zboží musí být vráceno úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém jste je převzali. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní nebo poškozené, jsme oprávněni vrácenou kupní cenu snížit o odpovídající částku.
Přijaté peněžní prostředky vám zašleme zpět do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy a to převodem na bankovní účet či přes bránu GoPay (v případě že jste platili přes tuto bránu). Vrácení přijatých peněžní prostředků může být provedeno až po přijetí a kontrole vráceného zboží prodávajícím.
8. Reklamace
Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů od doručení reklamace. Průběh reklamace se urychlí pokud nám sdělíte číslo objednávky nebo faktury.
Před vrácením prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu, viz Kontakt. Na základě fotodokumentace dokážeme odstranit drtivou většinu "závad", které nemohou být uznány jako např. netěsnost v případě chybně nasazeného těsnění.
V případě, že se nám nepodaří vyřešit reklamaci (vadu produktu) po emailu či telefonu, požádáme vás o zaslání produktu na adresu naší provozovny.
Dodatečné informace
Zboží můžete reklamovat v době 2 let od zakoupení výrobku. Odpovědnost prodávajícího za vady zboží se nevztahuje na mechanické opotřebení výrobku (nebo jeho dílů) způsobené běžným používáním. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nešetrným nebo násilným zacházením s výrobkem či jeho jednotlivými díly.